FAQ
Često postavljena pitanja:
DOSTAVA:
1. Na koji način mogu platiti i naručiti proizvode?
U našem webshopu nudimo gotovinsko i bezgotovinsko plaćanje proizvoda. Sve kartice primamo jednokratno (sve kreditne i debitne kartice domaćih banaka i kartičnih kuća), a naručene proizvode možete platiti i na sljedeće načine: općom uplatnicom u pošti, banci ili FINI, te internet bankarstvom. Ukoliko ne dostavite potvrdu o uplati u roku od dva radna dana od potvrde narudžbe, narudžba se automatski otkazuje.
2. Koja su područja dostave i iznos poštarine?
Cijena usluge dostave unutar Republike Hrvatske je besplatna. Cijena usluge dostave unutar zemalja Europske unije iznosi 89 kn.
3. Koji je rok isporuke proizvoda (od trenutka uplate)?
Nakon vidljive uplate na žiro računu, odnosno nakon odobrenja autorizacije kreditne kartice. Prosječno vrijeme dostave je između 5 i 10 radnih dana unutar Republike Hrvatske, a za zemlje unutar Europske Unije između 10 i 20 radnih dana.
4. Što ako paket želim poslati nekome kao dar?
Nakon naručivanja kontaktirajte nas na info@nippos.hr i napomenite da ne želite ispostavu računa u paketu. U tom slučaju račun ćemo poslati samo na Vašu e-mail adresu.
POVRATI I REKLAMACIJE:
1. Imam li pravo na reklamaciju?
Ako na proizvodima primjetite bilo kakva oštećenja, obavijestite nas o istima putem e-maila. Pošaljite fotografiju oštećenja kako bismo mogli osigurati povrat sredstava ili zamjenu robe. Kod preuzimanja paketa, molimo Vas obratite pažnju na pakete oštećene u transportu. Oštećene pošiljke nemojte primiti - mi za takvu vrstu oštećenja ne odgovaramo. Za ostvarenje prava iz jamstva potrebno je predočiti originalni račun o kupnji.
2. Što ako izgubim neki dio proizvoda?
Napravit ćemo novi dio za Vas i poslati ga. Na Vama je samo da podmirite troškove dostave.
2. Imaju li NiPPOS proizvodi garanciju?
Jamstvo na proizvode iznosi 6 mjeseci od dana kupnje. U jamstvenom roku ćemo ukloniti sve nedostatke proizvoda (u najkraćem mogućem roku, a najkasnije 45 dana od preuzimanja proizvoda na popravak; ne vrijedi za proizvode na rasprodaji).
3. Mogu li se NiPPOS proizvodi kupiti u trgovinama?
NiPPOS proizvodi trenutno nisu dostupni u trgovinama. Ukoliko ste zainteresirani za suradnju, kontaktirajte nas na info@nippos.hr.
PROIZVODI:
1. Jesu li NiPPOS proizvodi sigurni za moje dijete?
Svaki NiPPOS proizvod pažljivo je obrađen kako bi bio podatan u dječjim rukama. Rubovi pomagala su strojno zaobljeni, a površine zaglađene. Ljepila i boje koje koristimo prikladni su za korištenje za izradu dječjih igračaka i zadovoljavaju strogu normu DIN EN 71-3. Neke igračke koje sadrže sitne dijelove nisu prikladne za djecu mlađu od 3 godine zbog opasnosti od gušenja.
2. Možete li mi reći nešto više o ambalaži koju koristite?
Volimo prirodu i želimo u što većoj mjeri izbjeći stvaranje nepotrebnog otpada (po načelima Zero Waste filozofije) pa smo se odlučili za funkcionalnu ambalažu te naše proizvode pakiramo u torbice i ruksake od organskih materijala (jute i pamuka).
3. Koje materijale koristite za vaše igračke i pomagala?
NiPPOS proizvodi su izrađeni od drva iz obnovljivih izvora hrvatskih šuma i dobavljenog od hrvatskog proizvođača.
4. Gdje mogu pronaći dodatne informacije o proizvodima?
Informacije o proizvodima nalaze se na njihovim stranicama u našoj internet trgovini te u pripadajućim uputama. Ukoliko imate dodatnih pitanja, obratite nam se na info@nippos.hr.
5. Izgubili smo upute od proizvoda, što da radimo?
Upute se nalaze među fotografijama proizvoda u našoj internet trgovini te ih možete pohraniti na vaše računalo (Desni klik -> Spremi sliku kao...) i ispisati po potrebi.
6. Radite li proizvode po narudžbi?
Za sva dodatna pitanja i prijedloge kontaktirajte nas na info@nippos.hr.